Nowoczesne sposoby reklamy

O reklamie każdy słyszał i każdy miał z nią kontakt w taki czy inny sposób. Reklama otacza nas zewsząd – w przestrzeni miejskiej z każdej strony atakują nas billboardy, słupy reklamowe, plakaty i inne. W radiu audycja co najmniej kilka razy jest przerywana by nadać reklamy. To samo dotyczy telewizji i kina – w tym ostatnim musimy oglądnąć kilkunasto- , a czasem i kilkudziesięciominutowy  maraton reklamowy.

Czy zatem i my mamy atakować naszych klientów znienawidzoną przez nas reklamą? Otóż tak. Tylko w taki sposób mamy szansę na wybicie się spośród innych firm, które mają podobne do naszej oferty. Jedynie bardzo niszowe branże obywają się bez reklam – informacje o nich roznoszą się niejednokrotnie pocztą pantoflową i każdy kogo dany temat interesuje prędzej czy później się o nich dowie.

A zatem jak wygląda taka nowoczesna reklama?

Najnowsze reklama przenosi się do przestrzeni internetowej – do stron firmowych coraz częściej dołączane są blogi, które działają jako promocja produktów lub usług prezentowanych na stronie. Dzięki takim blogom i wpisom na nich, klient ma możliwość zweryfikowania naszej wiedzy w zakresie, w którym powinniśmy być ekspertami. Posty na blogu dotyczą zwykle specyfikacji branży w jakiej obraca się dana firma i jej przedstawiciele.

opisy produktówOprócz prowadzenia własnego bloga, na którym możemy prezentować nowości, opisywać najciekawsze propozycje z naszej działalności, najpopularniejsze produkty i usługi, doskonale sprawdzi się także rzetelne opisanie naszych produktów. Takie opisy produktów mogą być tworzone przez nas samym – w końcu kto lepiej zna produkt od nas – albo mogą zostać  zlecone do wykonania firmie zewnętrznej, np copywriterowi. Szczególnie w przypadku prowadzenia sklepu internetowego opisy produktów mają kluczowe znaczenia – pozwalają klientowi na stwierdzenie czy dany produkt go interesuje czy nie i czy chce go nabyć. Opisy produktów mają bardzo duże znaczenie np. w przypadku ubrań – pozwalają na lepszą wizualizację produktu i na łatwiejsze odniesienie podanych na stronie danych do naszych wyobrażeń. Szczególnie gdy idzie o tzw. „rozmiarówkę”, która w każdym sklepie może być inna i w łatwy sposób może dochodzić do konfliktów.

Jak to zrobić?

Takie teksty marketingowe jakie zostały opisane, mają szansę na zawojowanie rynku. Dzięki wprowadzeniu skutecznej reklamy poprzez kanały internetowe możemy szybko dotrzeć do klienta potencjalnie zainteresowanego naszą ofertą.

Jeśli zaś te wszystkie informacje nas przerastają i wydają nam się nie do zrealizowania, warto skontaktować  z profesjonalistami w dziedzinie copywritingu, którzy z pewnością wykonają tę pracę w sposób rzetelny. Warto zastanowić się jakie korzyści przyniesie taka reklama mojej działalności.