Jak wygląda obsługa sklepu KQS

Internet daje dużo możliwości, szczególnie w kwestii marketingu i prowadzenia działalności na przykład sklepów internetowych. Wcześniej, przed rozprowadzeniem towarów należy jednak stworzyć stronę umożliwiającą zakupy przez internet i właśnie do tego niezbędne jest oprogramowanie KQS, które pozwala w łatwy sposób to zrobić.

Co nam daje używanie sklepu KQS

W działalności większości przedsiębiorców przychodzi taki moment, gdy stajemy przed zadaniem mającym na celu rozbudowanie naszej działalności, zaistnienie w nowych sektorach rynku, mediach, ale także wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Jest to szczególnie ważne w obecnych czasach, gdy technologia ciągle się rozwija i aby móc w pełni korzystać z tego, co nam oferuje, trzeba przestać się skupiać tylko na starych rozwiązaniach. Pomoc w unowocześnieniu naszej działalności może przynieść wykorzystanie oprogramowania KQS do stworzenia własnego sklepu internetowego, który bez wątpienia otworzy przed nami nowe możliwości sprzedaży i promocji nie tylko naszych produktów, ale także firmy.

W jaki sposób obsługuje się sklep KQS

Obsługa sklepu KQS jest bardzo intuicyjna, wszystkie ustawienia strony możemy zmodyfikować w prosty sposób na panelu administratora. Nawet osoby niezajmujące się projektowaniem stron nie powinny mieć z tym problemu, ponieważ zmiany ustawień dokonujemy poprzez zaznaczenie pożądanych opcji w formularzach. W ten sposób możemy zmienić bardzo dużo, zaczynając od nazwy sklepu, a kończąc na wyborze form płatności. Wszystko jest opisane w jasny i przejrzysty sposób, możemy zobaczyć efekt swoich zmian, a w razie problemów wrócić do panelu administratora i przywrócić wcześniejsze ustawienia. Takie udogodnienia są bardzo przydatne, szczególnie dla osób, które chciałyby same dokonywać drobnych zmian na stronie swojego sklepu zamiast za każdym razem prosić o pomoc swojego informatyka.

Poruszanie się po stronie

Sercem każdego sklepu internetowego jest strona główna, na której możemy przeczytać rożnego rodzaju aktualności, dowiedzieć się o promocjach i nowo wprowadzonych do sklepu produktach. To właśnie ona w pierwszej kolejności zachęca potencjalnego klienta do zakupu. Warto o tym pamiętać, a także od czasu do czasu samemu przejąć rolę klienta i spróbować skorzystać z oferty sklepu. To jest bardzo dobry sposób na sprawdzenie funkcjonalności swojej strony, dzięki temu dowiemy się czy jakieś elementy wymagają poprawy.

 

kqs.store

 

Poruszanie się po stronie sklepu nie powinno sprawiać trudności, podobnie przeglądanie i wyszukiwanie produktów oraz dodawanie ich do koszyków. Pierwsze z czym się spotykamy, to katalog, który ma za zadanie ułatwić nam sprawne znalezienie odpowiedniej rzeczy. Powinien on być skonstruowany w sposób przejrzysty i łatwy. Zbyt wiele opcji wyboru też nie jest pożądanych. Widząc, że można w tutaj coś ulepszyć, możemy dokonać zmian w panelu administratora poprzez zamianę kolejności filtrów, takich jak cena czy kolor, ale także ustalenie jakie elementy wyszukiwania powinny się tam znajdować, a jakie są niepotrzebne. Mając to dopracowane możemy zająć się edycją funkcji związanych z szablonem podstrony przeznaczonej produktom.

Przy pomocy wspomnianych wcześniej opcji można zmienić umiejscowienie miniatury, ilość wyszukanych produktów na jednej stronie, a także określić ilość zdjęć jednego produktu. Klient nie potrzebuje ich zbyt wiele, zdecydowanie wystarczą trzy do sześciu zdjęć.

Na koniec warto przypomnieć, że ułatwienia w obsłudze strony dotyczą także możliwości sprawdzenia w każdej chwili koszyka oraz szybkiej rejestracji, wyboru płatności i zamówienia towaru. Wszystko to można pozmieniać w panelu administratora, przykładem takiej zmiany jest na przykład ograniczenie płatności tylko do przelewu bankowego lub wprowadzenie darmowej